Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Bad boys club! - Komentarze.

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Degrassi
Odwiedzający
Odwiedzający
Degrassi


Liczba postów : 48
Punkty : 0
Join date : 30/07/2014

Beacon Hills
Imię i nazwisko: Derek Hale
Wiek: 23
Rasa:

Bad boys club! - Komentarze. Empty
PisanieTemat: Bad boys club! - Komentarze.   Bad boys club! - Komentarze. Icon_minitime31/7/2014, 02:46

Komentarze do opowiadania >klik

Ludzie, ja też jestem człowiekiem i zdarzają mi się błędy. Upominajcie grzecznie, nie musicie tak wybuchać!




JEŻELI KTOŚ NIE PRZECZYTAŁ WIADOMOŚCI POD OPOWIADANIEM, POWTARZAM TO TUTAJ. JEŻELI KTOŚ CHCE, ABYM NADAL CIĄGNĄŁ OPOWIADANIE, PISZCIE TUTAJ. TO ZALEŻY OD WAS CZY POJAWI SIĘ CIĄG DALSZY.


MOJE OPOWIADANIE, TO KOMPLETNA AMATORSZCZYZNA. NIE ZNAM SIĘ NA TYM I NIE ROBIĘ TEGO ZAWODOWO. NIE OCZEKUJCIE PROFESJONALIZMU!


NAJWAŻNIEJSZE JEST WASZE ZDANIE! POZYTYWNE CZY NEGATYWNE - OTWARCIE JE PRZEDSTAW!
Powrót do góry Go down
ars_amandi
Wilkołak
Wilkołak
ars_amandi


Liczba postów : 1063
Punkty : 0
Join date : 17/10/2013
Age : 31

Beacon Hills
Imię i nazwisko: Stiles Stilinski
Wiek: 17
Rasa: Człowiek

Bad boys club! - Komentarze. Empty
PisanieTemat: Re: Bad boys club! - Komentarze.   Bad boys club! - Komentarze. Icon_minitime31/7/2014, 22:25

Hm... Hej xD. Piszę z komórki, więc musisz mi wybaczyć brak cytatów i długiego komentarza, jakie zwykle wstawiam, ale net z przekroczonym limitem potrafi nieźle urządzić człowieka Laughing