IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
ars_amandi
Wilkołak
Wilkołak


Liczba postów : 1063
Punkty : 0
Join date : 17/10/2013
Age : 23

Beacon Hills
Imię i nazwisko: Stiles Stilinski
Wiek: 17
Rasa: Człowiek

PisanieTemat: SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS   25/3/2014, 00:07

Premiera sezonu 4 TW będzie 23-ego czerwca Wink

http://orcatchingfancies.tumblr.com/post/80619589909/notanotherteenwolfpodcast-teen-wolf-season
^ a to teaser Smile

http://derekhaie.tumblr.com/post/80646348006
^ to zaś ten sneak peek Wink



"Yo, więc tu jest obiecana forsa, teraz daj mi działkę" Razz
s3B TW: American Horror Story
s4 TW: Breaking Bad Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
KATEE91
Wtajemniczony
Wtajemniczony


Liczba postów : 151
Punkty : 0
Join date : 02/03/2014
Age : 25
Skąd : Starachowice/Bydgoszcz

PisanieTemat: Re: SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS   25/3/2014, 16:44

ars_amandi napisał:
Premiera sezonu 4 TW będzie 23-ego czerwca Wink

Wow, nie wiedziałam, że tak szybko Very Happy Cieszy mnie to  :dance: 
Teaser fajnie zrobiony xD Już myślałam, że to będzie jakaś tajemnicza liczba, czy zagadka, a to data premiery Very Happy Nice.

ars_amandi napisał:
"Yo, więc tu jest obiecana forsa, teraz daj mi działkę" Razz

Stiles tyle forsy w kieszeni chował? Nieźle. To mi przypomina gry, w których koleś potrafił schować do niej drabinę xD
Niegrzeczny Stiles będzie brał narkotyki.  nonono 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Solve
Betha
Betha


Liczba postów : 1337
Punkty : 98
Join date : 31/05/2013
Age : 21
Skąd : Podkarpackie

PisanieTemat: Re: SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS   25/3/2014, 17:48

Nie ogarniam tego Amerykańskiego zapisu dat.
Miesiąc-dzień-rok
Nasz jest logiczniejszy Razz


Teaser mi się podoba, fajne nawiązanie do 3B Razz

Podoba mi się fotka ;P

______________________
Everyone is a moon, and has a dark side
which he never shows to anybody



Komplet ładny tak bardzo, by Morgan, dziękuje!


Malia&Toyota - OTP

zaklepane: #1 #2


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Aid_than
Przemieniony
Przemieniony


Liczba postów : 505
Punkty : 12
Join date : 18/07/2013
Age : 19
Skąd : Śląsk

PisanieTemat: Re: SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS   25/3/2014, 17:49

Haha Stiles kasiasty! Very Happy .
Lydia tak w ogóle fajne miny strzela   
Czekam z niecierpliwością, bo Avatarowa Kate mnie strasznie zaintrygowała. Skoro tak nie nawidzi wilkołaków to czemu się nie zabiła jak matka Ali?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS   Today at 19:06

Powrót do góry Go down
 
SEASON 4 TEASER & SNEAK PEEK ZZA KULIS
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Serial :: Newsy&Spoilery :: Archiwum Spoilerów :: Zwiastuny-
Skocz do: